22 lipca 2017

Little Tattoos


Od dawna jestem oczarowana tatuażami, a zwłaszcza drobnymi, często symbolicznymi, grafikami. Są one dla mnie jak noszenie przy sobie czegoś osobistego, przesiąkniętego sentymentem. Czegoś, co dla nas ma ogromną wartość, a dla innych może być kompletnie niezrozumiałe. Jest tak, ponieważ często tatuaż wiąże się z czymś bardzo osobistym - wspomnieniem, przeżyciem lub ideą czy wartościami, jakimi chcemy się w życiu kierować.

Wykonałam kolaż, zbiór, takich właśnie małych tatuaży, które mogą w pewien sposób zainspirować do stworzenia swojego własnego, osobistego wzoru, z którym chcielibyśmy się utożsamiać. Sama zaczynam się też zastanawiać nad tematem i pierwszym szkicem własnego tatuażu. Zobaczę, co z tego wyjdzie 😁

















INSPO to seria postów z fotograficznymi inspiracjami, dzięki którym chcę przedstawić moje upodobania, a także wiele twórczych pomysłów i ciekawych rozwiązań. Jest to zbiór kadrów, które, być może, przypadną Ci do gustu lub Cię zainteresują. Zachęcam do skosztowania łyku inspiracji z Papierowego Kubka ❤️

4 komentarze:

  1. Uwielbiam takie! Od dziecka chcę mieć! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja od wielu wielu lat chciałam miec tatuaz i nadal czekam na ten swoj pierwszy. Na pewno na jednym sie nie skonczy. Uwielbiam wlansie te delikatne male symbole :) buziaki

    Caiawichowska

    PinkyPromiseGang 👈🏻oddaje obserwacje

    OdpowiedzUsuń
  3. Swietny post, uwielbiam tatuaze, mam w sumie trzy - w tym dwa minimalistyczne, a planuje kolejne! Pozdrawiam, K! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Te małe tatuaże są przeurocze :)

    OdpowiedzUsuń