19 lipca 2017

50 faktów o mnie


Mamy dzisiaj 19 lipca (gdyby ktoś nie wiedział, bo w wakacje to czasami ciężko mi się zorientować jaki dziś dzień), a więc w tym dniu kończę 19 lat. W związku z tym chciałam opublikować dzisiaj bardziej osobisty post, dzięki któremu będzie można mnie choć trochę bliżej poznać, bo zazwyczaj tworzone przeze mnie wpisy są dość, że tak powiem, "małoosobowe". A sama lubię, kiedy wiem coś o autorze, którego słowa czytam, więc przygotowałam 50 faktów właśnie o mnie. No to lecimy!

1. Jestem osobą wierzącą.
2. W liceum byłam na profilu psychologiczno - pedagogicznym.
3. Mam 163 cm wzrostu.
4. O moim blogu wiedzą jedynie moje siostry i mój chłopak.
5. Obecny blog to już mój czwarty blog z wielu, który przetrwał kilka miesięcy.
6. Jestem miłośniczką wszelakich zeszytów, notatników, kalendzarzy itp.
7. Uwielbiam wszystko planować.
8. Mam dość cichy i słaby głos, lecz śmiechem mogłabym zbudzić umarłego.
9. Przez półtora roku chodziłam na zajęcia z akrobatyki sportowej.
10. Potrafię zrobić szpagat, kiedyś umiałam też stać na głowie i na rękach, ale teraz nie jestem już tego taka pewna.


11. Walczę z moją namiętną miłością do czekolady i ciastek.
12. Uwielbiam nosić rozkloszowane spódnice.
13. Jestem bardzo nieśmiała. Bardzo.
15. W podstawówce chciałam zostać malarzem.
16. W trzeciej gimnazjum i przez całe liceum byłam przekonana, że będę studiowała pedagogikę przedszkolną.
17. Od października zaczynam studia na kierunku "kreatywność społeczna".
18. Jestem uzależniona od zielonej herbaty.
19. Introwertyczka.
20. Uwielbiam tworzyć realistyczne portrety.


21. Od niedawna zafascynowałam się akwarelami.
22. Gdy miałam pięć lat kogut wskoczył mi na głowę.
23. Całkiem nieźle gram w tenisa stołowego.
24. Maturę rozszerzoną z polskiego napisałam na 95%, a nigdy wcześniej nie pisałam tego typu rozprawki.
25. Egzamin praktyczny na prawo jazdy zdałam dopiero za piątym razem.
26. Prawo jazdy mam już ponad pół roku i wciąż boję się jeździć.
27. Sporą część swojego życia poświęciłam na grę w simsy.
28. Często zamiast coś powiedzieć - śpiewam to. Strasznie denerwuję tym moje siostry.
29. Nie potrafię śpiewać.
30. Jako kilkulatka żałowałam, że nie jestem chłopcem.


31. Tuszu i podkładu zaczęłam używać dopiero w pierwszej liceum.
32. W drugiej dodatkowo malowałam też brwi.
33. A w trzeciej klasie miałam taki kaprys, że chodziłam do szkoły bez makijażu.
34. Jestem perfekcjonistką.
35. Na swojej studniówce zatańczyłam tylko poloneza.
36. Uwielbiam wstawać wcześnie. Najlepiej pracuje mi się rano.
37. Przez wszystkie lata edukacji miałam świadectwo z czerwonym paskiem.
38. Nie przeklinam - uważam, że mój głos do tego nie pasuje.
39. Kocham się w ubraniach w stylu vintage.
40. Jestem uparta.


41. Przez cztery lata zapuszczałam włosy (powyżej zdjęcie nieco ponad rok przed ścięciem).
42. Lubię zaczynać od nowa, więc niejako Nowy Rok mam z początkiem każdego tygodnia.
43. Od kilku lat próbuję schudnąć 5kg.
44. Nie cierpię się opalać.
45. Moje ulubione pory roku to późna wiosna i wczesna jesień.
46. Uwielbiam długie, samotne spacery.
47. Jestem perfekcjonistką, która spędzi o wiele za dużo czasu na dopracowywanie niezauważalnych szczegółów.
48. Lubię niebieski i bordowy.
49. To ostatni rok, kiedy jestem jeszcze nastolatką.
50. Jestem szczęśliwa.




Zapraszam też na Instagram, bo dodaję tam zdecydowanie częściej coś nowego niż na blogu 😉

7 komentarzy:

  1. Lubię takie Fakty :D nie walcz z miłością do ciastek, to dobra miłość! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj poprawił mi ten komentarz humor 😁

      Usuń
  2. Szkoda, że bloga trzymasz dla kilku bliskich osób! Jesteś świetna w tym, co robisz :)

    Pozdrawiam, Tak Po Prostu BLOG :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Baardzo miło jest mi to słyszeć, ale jakoś wciąż nie potrafię się z tym przełamać.
      Również pozdrawiam! 😉

      Usuń
  3. Uwielbiam czytać takie posty, chyba sama kiedyś muszę taki napisać.
    Też uwielbiam zeszyty, kalendarze i notatniki, ale zazwyczaj uzupełniam tylko kilka pierwszych stron, a później o nich zapominam. Również nie lubię się opalać, bo jestem zbyt niecierpliwa i podobnie jak ty, lubię mieć wszystko dopracowane :)

    Pozdrawiam,
    Jowita

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie polecam stworzenie takiego wpisu, bo można zdecydowanie więcej dowiedzieć się o sobie 😘 Pozdrawiam!

      Usuń
  4. 6. zupełnie jak ja. Mało tego powinnam dodać czasem leżą puste bo "kiedyś je wykorzystam"
    7. Tak samo:)
    11. jeśli masz jakieś triki - podziel się bo ja nie umiem przestać ;)
    30. ja mam tak czasem do dzisiaj ;)
    46, A myślałam, że tylko ja tak mam... i że jestem przez to dziwna:)

    A simsy uwielbiam do dziś. W planach kupienie 4 części. No i zdjęcia są super;) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń