19 czerwca 2017

Summer vibes + wakacyjna playlista


Lato rozgościło się już na dobre, a wakacje niemal tuż tuż (chyba, że ktoś, tak jak ja, ma szczęście być tegorocznym maturzystą i odpoczywa już od miesiąca). Z tego powodu postanowiłam umieścić trochę wakacyjnego klimatu również na blogu. 


Utworzyłam kilka grafik, komponując, za pomocą zdjęć z Pinteresta, wakacyjne kolaże niemal jak z Instaxa. Wykorzystałam do tego grafiki, które zawierają to, co najbardziej kojarzy mi się z letnią radością - morze, festiwale, zachody słońca, styl boho, a przede wszystkim - młodość, radość i wolność.


Lato to również muzyka i dlatego przygotowałam swoją propozycję letniej playlisty. Zebrałam 20 utworów, które kojarzą mi się z wakacyjną przygodą. I choć w warstwie tekstowej nie zawsze mają cokolwiek wspólnego z tą porą roku czy chociażby wakacjami, to jednak melodia, a przede wszystkim ich dynamika, pozytywna energia czy lekkość, sprawiają, że świetnie pasują mi na wakacyjne podróże, przejażdżki rowerem czy letnie wieczory spędzone w altance w towarzystwie lampionów.

Wszystkie poniższe utwory można przesłuchać na Spotify, gdzie utworzyłam specjalną playlistę - Czas na letnią przygodę! 

1. She moves in her own way - The Kooks
2. Fluorescent Adolescent - Arctic Monkeys
3. Ho Hey - The Lumineers
4. Twist and Shout - The Beatles
5. Chelsea Dagger - The Fratellis
6. Always wher I need to be - The Kooks
7. Lusi Nazario de Lima - Quebonafide
8. Closer To The Edge - Thirty Second To Mars
9. Idę na plażę - Video
10. All Star - Smash Mouth

11. We found love - Rihanna
12. Są momenty takie - happysad
13. Lawendowy - Manchester
14. Szminki róż - Video
15. Kocham kocham kocham - Lilu feat. Cheeba
16. Tańczmy - happysad
17. Lubię twoje włosy - Manchester
18. Spacer - Kleszcz/ DiNo fest. Lilu
19. Mów mi dobrze - happysad
20. Hollywood- PlanBe


Koniecznie podzielcie się swoimi skojarzeniami z letnim odpoczynkiem, a jeśli macie swoich muzycznych faworytów na tę porę roku, to podawajcie, a chętnie poszerzę swoją wakacyjną playlistę.


8 komentarzy:

  1. Cała playlista jest genialna, od razu można poczuć wakacje w uszach <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę, że udało mi się uchwycić ten wakacyjny klimat 😘

      Usuń
  2. Piękne i inspirujące zdjęcia! :)

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Super muzyka, będę na 100% słuchała podczas podróży nad morze i nie tylko ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super kolaże, aż chce się gdzieś wyjechać :D

    OdpowiedzUsuń