14 czerwca 2017

Moje pierwsze AKWARELE

Mimo że moją ulubioną formą aktywności artystycznej, w której czuję się najpewniej, są ołówkowe portrety, to postanowiłam spróbować swoich sił w zmaganiu z akwarelami. Od dawna z podziwem patrzyłam na akwarelowe obrazki, więc z zapałem zabrałam się do malowania. I oto, co stworzyłam...

Na początek przyznam, że nie jest to aż tak trudne jak się spodziewałam, więc to miłe zaskoczenie. Choć oglądając moje "nibymaki" można odnieść inne wrażenie 😅 Jednak malując akwarelami świetnie się bawiłam, dlatego z chęcią do nich wrócę.
Bardzo podoba mi się subtelny efekt, jaki można uzyskać za pomocą akwareli i myślę, że to właśnie z tego powodu tak bardzo podobają mi się akwarelowe obrazki. Ten efekt warstw, rozmycia, przechodzenia odcieni - dzięki użyciu go w odpowiedni sposób możemy uzyskać coś naprawdę niezwykłego.


Poniżej maki w efekcie końcowym. Na pewno nie jest to zbyt zachwycające, jedynie kilka większych plamek w różnych odcieniach, lecz nadal będę próbowała swoich sił w zmaganiu z akwarelami, a inspiracją i motywacją do tego działania z pewnością są dzieła Magdy z MyPinkPlum, która mimo krótkiej przygody z tymi farbami, tworzy naprawdę śliczne obrazki.
Jeśli ktoś z czytających interesuje się akwarelami i zna godne polecenia strony, które pomogłyby mi w zgłębianiu akwarelowych tajników, to byłabym baaardzo wdzięczna, gdyby zechciał się nimi podzielić 😘

Po więcej papierowych ciekawostek, informacji i inspiracji zapraszam poniżej!

INSTAGRAM 

10 komentarzy:

  1. Świetnie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow! Naprawdę świetnie Ci to wyszło, ja tak nie potrafię. Nie mam talentu do malowania farbkami, niestety jedyne co mogę pomalować to ścianę podczas remontu haha :D


    Pozdrawiam, Sylwia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też zawsze myślałam, że farby nie są dla mnie, ale po użyciu akwareli zmieniłam zdanie i pokochałam zabawę z nimi ❤️ Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  3. Zawsze jak widzę te akwarelowe rysunki to nie mogę się na nie napatrzeć! Coś pięknego! Czekam na więcej twoich prac:))

    Jull.pl - klik!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heh, mam dokładnie tak samo!
      I serdecznie dziękuję, to bardzo motywujące 😘

      Usuń
  4. Też chciałam spróbować z akwarelami, ale zawsze się wahałam, bo nawet ze zwykłymi farbami nie jestem zaprzyjaźniona, więc nie wiem...
    http://wieczniepoczatkujaca.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam takie same obawy, bo plakatówek ze szkoły zbyt dobrze nie wspominam, ale akwarele to dla mnie zupełnie coś innego i naprawdę spodobało mi się to, co można nimi osiągnąć.
      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  5. Masz talent! Pięknie wyglądają te maki. :)

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń