26 maja 2017

Art Desk


Witam po dość długiej przerwie, na szczęście udało mi się przetrwać maturalny sezon i to całkiem nieźle. W prawdzie wyniki będą dopiero na koniec czerwca, ale obie ustne na 100% 😊 Natomiast teraz z zapałem zabieram się do projektów, na które nie miałam czasu wcześniej.

Zaczynam od niniejszego wpisu, gdzie prezentuję kilka pomysłów na zorganizowanie swojego miejsca pracy. Są tam dość typowe propozycje, jak i te dla bardziej artystycznych dusz. W zależności od preferowanego miejsca pracy, każdy powinien znaleźć coś dla siebie - zarówno zwolennicy minimalizmu i czystego, przejrzystego stanowiska, jak i ci, którzy uwielbiają mieć wszystko, a nawet trochę więcej, na wyciągnięcie ręki.

Biurko to jedno z moich ulubionych miejsc w domu i ze względu na moje działania, użytkowane jest przeze mnie najczęściej. Z tego powodu uważam, że warto zadbać o tę przestrzeń, gdyż często ma to wpływ nie tylko na nasze samopoczucie, a także na wykonywaną przez nas pracę czy zadania.


Biurko, nie tylko jako mebel, ale wraz z całym otoczeniem, nierozłącznie kojarzy mi się z twórczością. Blogowanie, pisanie, tworzenie grafik, prezentacji lub rysowanie, malowanie czy twórczość DIY, związane są zazwyczaj z tym miejscem i właśnie dlatego jest to dla mnie tak wyjątkowe zakątek w całym mieszkaniu.




Powyżej przedstawiłam kilka pomysłów na aranżację swojego biurka lub nawet mini biura, gdzie dostrzec można różnorodne style, zależne od potrzeb użytkownika tej przestrzeni. Z chęcią jednak poznam wasze upodobania, jeśli chodzi o miejsce, w którym pracujecie. Koniecznie podzielcie się swoją opinią pod postem 😘

| FACEBOOK | INSTAGRAM |
INSPO to seria postów z fotograficznymi inspiracjami, dzięki którym chcę przedstawić moje upodobania, a także wiele twórczych pomysłów i ciekawych rozwiązań. Jest to zbiór kadrów, które, być może, przypadną Ci do gustu lub Cię zainteresują. Zachęcam do skosztowania łyku inspiracji z Papierowego Kubka ❤️

14 komentarzy:

  1. Świetne inspiracje! Bardzo w moim klimacie. Za chwilę stanę przed "problemem" zaaranżowania swojego miejsca do pracy, więc na pewno tu do Ciebie wrócę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie bardzo mi miło,że post okazał się pomocny 😊

      Usuń
  2. Moje biurko praktycznie odzwierciedla moją głowę, zawsze jest na nim straszny bałagan, więc przyda mi się kilka inspiracji co do jego uporządkowania. ;)
    http://wieczniepoczatkujaca.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo polecam, porządek ma duży wpływ na naszą efektywność.

      Usuń
  3. Superowe inspiracje *.* Mi taki styl bardzo się podoba! Świetny post cieszę się, że wróciłaś! i zostań jak najdłużej :* Zapraszam do siebie :) http://dominatt.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Baaardzo mi miło. Dziękuję 😊

      Usuń
  4. Piękne zdjęcia, wspaniałe inspiracje! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się,że przypadły ci do gustu ❤️

      Usuń
  5. Swietne inspiracje , akurat skorzystam przy organizacji mojego pokoju :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale świetne! ;)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo i również pozdrawiam! 🙂

      Usuń