2 kwietnia 2017

INSPO: WIOSENNE DEKORACJE


Po tygodniowej przerwie przychodzę z uroczą dawką wiosennych inspiracji. W dzisiejszym wpisie z serii INSPO zebrałam kilka pomysłów na wiosenne odświeżenie naszego najbliższego otoczenia i nadanie mu lekkiego, pogodnego klimatu. Tym, co dominuje, są oczywiście kwiaty i pastelowe kolory, a zwłaszcza jasny, pudrowy róż. Pierwsze wiosenne promienie słońca bardzo pobudzają mnie do działania, jednak mimo wielu pomysłów, zmuszona jestem do maturalnych powtórek. Pociesza mnie jednak myśl, że już za cztery tygodnie mam koniec roku, a po zakończeniu egzaminacyjnych zmagań, czekają mnie najdłuższe wakacje w życiu, które mam zamiar jak najlepiej wykorzystać 😊









INSPO to seria postów z fotograficznymi inspiracjami, dzięki którym chcę przedstawić moje upodobania, a także wiele ciekawych i twórczych pomysłów oraz rozwiązań. Jest to zbiór kadrów, które, mam nadzieję, Cię zainteresują lub przypadną do gustu. Zachęcam do sprawdzenia ❤️

3 komentarze:

  1. Kwiatuszki kwiatuszki kwiatuszki!
    Ależ różoooowo!

    Powodzonka życzę ^^
    Pozdrawiam! ♥ Czarny Kotyszek

    OdpowiedzUsuń
  2. Zawsze gdy przychodzi wiosna lubię kupić w drodze do domu kwiatki, żeby i w domu było wiosennie.
    http://wieczniepoczatkujaca.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Piekne kolory i super oryginalne pomysly. Uwielbiam rzeczy i ozdoby diy. Ja na wiosne robilam ozdoby z kwiatów i jajek. Buziaki

    Caiawichowska

    OdpowiedzUsuń