5 marca 2017

INSPO: T O A L E T K A


Lubię ładne rzeczy. Lubię porządek. Lubię dopracowane szczegóły. Taka dusza estetki perfekcjonistki. Jednak z drugiej strony nie stronię od ciekawych i nietypowych rozwiązań. Jednak nie o tym dzisiaj. W tym wpisie chciałam przedstawić kilka trendów, jakie można zauważyć w urządzaniu toaletek, miejsc do makijażu, nierzadko przypominających świątynie piękna. Sama padłam ofiarą tych przesłodkości i z wielką przyjemnością przeglądam takie inspiracje. I w taki właśnie sposób znalazły się też one i na moim blogu.











Jeśli chcesz być na bieżąco z nowymi postami, zobaczyć trochę więcej mnie i Papierowego Kubka, a także dostawać codzienną porcję ciekawych rzeczy, to zapraszam na fanpejdż bloga ❤️




INSPO to seria postów z fotograficznymi inspiracjami, dzięki którym chcę przedstawić moje upodobania, a także wiele twórczych pomysłów i ciekawych rozwiązań. Jest to zbiór kadrów, które, być może, przypadną Ci do gustu lub Cię zainteresują. Zachęcam do skosztowania łyku inspiracji z Papierowego Kubka ❤️

12 komentarzy:

  1. Takie toaletki to świetna sprawa no i komponują się przepięknie!

    Pozdrawiam,
    black-bird-says.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi się marzy taka toaletka, szkoda tylko, że mam za mały pokój. Może masz jakiś pomysł, jak zrobić w małym pomieszczeniu takie cudo? Chętnie bym takie inspiracje obejrzała :)
    Pozdrawiam cieplutko;) Tak Po Prostu BLOG

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne toaletki, ja właśnie planuję zakup :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mega post, u mnie ostatnio powstal podobny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wybrałaś śliczne toaletki,sama mam tę z ostatniego zdjęcia "światełka" i jest mega :)
    zapraszam do siebie -> KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam toaletki! moja jest dla mnie za mała więc rozglądam się za większą - ta z Ikei jest super! ;)
    organizery - must have

    OdpowiedzUsuń
  7. Marzy mi się od niedawna taka toaletka. Szkoda, że dopiero jak się przeprowadziłam do kawalerki i nie mam na nią miejsca :D. Bardzo fajne inspiracje.
    Jeśli lubisz projektować, urządzać itp to polecam grę Design Home (na androida jest na pewno, nie wiem jak z iOS).
    Pozdrawiam i zapraszam na mojego bloga! Ja, Pingwinek

    OdpowiedzUsuń
  8. Złote dodatki (szczególnie w kolorze rose gold) są świetne!

    OdpowiedzUsuń
  9. Jejku jak pięknie wyglądają te toalety *.* ja jakoś nigdy nie umiem utrzymać takiego porządku ale bardzo lubię jak jest ładnie i estetycznie wszystko :D
    -Mój blog-

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne te toaletki, niestety nie posiadam toaletki, a chciałabym taką mieć :*

    OdpowiedzUsuń