24 stycznia 2017

INSPO: B R A L E T T E


INSPO to seria postów z fotograficznymi inspiracjami, dzięki którym chcę przedstawić moje upodobania, a także wiele ciekawych i twórzycz pomysłów oraz rozwiązań. Jest to zbiór kadrów, które, mam nadzieję, Cię zainteresują lub przypadną do gustu. Zachęcam do sprawdzenia ❤️

Koronkowe staniki urzekły mnie od pierwszego spojrzenia i z tego powodu postanowiłam zrobić dla nich trochę miejsca również na moim blogu. Są one niezwykle delikatne i dziewczęce, więc myślę, że warto mieć je w swojej szafie. Poniżej prezentuję kilka bralettek, które w ostatnim czasie podbijają serca tysięcy kobiet.






Źródło: Pinterest

9 komentarzy:

  1. Śliczne inspirację! Sama mam jeden taki stanik i uważam, że nie dość są bardzo wygodne to jeszcze ładnie wyglądają :)
    KLAUDIALISIECKA BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy1/24/2017

    Takowej bielizny nie posiadam, a zakupić też nie zamierzam (przynajmniej w najbliższej przyszłości), niemniej jednak bralette prezentują się całkiem uroczo. Co do inspiracji tą bielizną, to hmm... ( ͡° ͜ʖ ͡°)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi sie podoba bielizna tego typu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie wyglądają ale nie wiem czy by mi było w nich wygodnie..
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne inspiracje

    http://skucinskaemilia.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  6. Na zdjęciach tego rodzaju bielizna wygląda subtelnie i bardzo dziewczęco, ale ja jestem zwolenniczką wygody oraz usztywnianych biustonoszy, żeby czuć się pewnie, swobodnie, komfortowo.

    czytelnicze-recenzje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń