10 grudnia 2016

Jak wyżyć się twórczo?


W każdym z nas tkwią większe lub mniejsze pokłady chęci artystycznego działania, dlatego przychodzę dzisiaj z propozycjami na to, jak taką energię spożytkować. Poniżej przedstawiam kilka konkretnych działań, w których możesz dać wyraz swojej artystycznej myśli, a przy tym dobrze się bawić czy zrelaksować, ale nie tylko.






To tylko kilka z przykładów działań, w których możemy wykorzystać swój zmysł artystyczny, ale jest ich o wiele, wiele więcej, np.: tablica motywacyjna, malowanie, rysowanie, wyklejanie, lepienie z plasteliny/modeliny, rzeźbienie z mydła, szydełkowanie, pisanie, składanie samolotów, układanie lego, malowanie twarzy...

A czy Wy macie swoje sposoby, dzięki którym rozładowujecie swoją twórczą energię?

14 komentarzy:

  1. W zupełności się zgadzam ze wszystkimi punktami, dodałabym jeszcze projektowanie oraz twórczość nie tylko artystyczną, ale też na przykład literacką czy muzyczną.
    http://wieczniepoczatkujaca.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A i o wszem, a o innych rodzajach twórczości napisałam w kilku słowach pod obrazkami ;)

      Usuń
  2. Idealny post, wiele z tego można śmiało podarować jako prezent!
    http://verqsq.blogspot.com/2016/12/monthly-inspiration-december.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. I oczywiście masz rację, takie własnoręcznie robione prezenty są najlepsze!

      Usuń
  3. Fantastyczny zbiór i masz przepięknego bloga! obserwuję lubię wszystko na raz. Chyba na nowy rok podejmę się kolekcjonowania zdjęć i wspomnień / może w formie wpisów na blogu / jako project life :D

    OdpowiedzUsuń
  4. klamerki widoczne na zdjęciu z kwiatuszkami są tak słodkie,że aż mam ochotę wstać i coś stworzyć! Super post :)
    http://s-busz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. O tak, zdecydowanie diy oraz kolorowanki to świetne sposoby. Uwielbiam to robić, zarówno gdy mi się nudzi, jak i w przerwie od obowiązków np. nauki :) Przepiękny blog, będę tu zdecydowanie częściej zaglądać :)
    m-artyna.blogspot.com-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja piszę. W sumie to czasami aż za dużo piszę - nieustannie mam nowe pomysły na tematy, postacie. To takie źródełko, które nigdy się nie kończy ;)
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne pomysły! Osobiście trochę nie mam cierpliwości żeby w ten sposób wyżywać się twórczo :p. Wszelkie tego typu rzeczy szybko mi się nudzą, dlatego znajduje ujście w fotografii.
    Project Life jest interesujący, może zmienię nastawienie :D
    Piękny, blog, obserwuję <3!
    zaryzykuj i kliknij

    OdpowiedzUsuń
  8. Studiowałam projektowanie ubioru, ale teraz robię zdjęcia i rysuję w każdym możliwym wolnym momencie. Prawdę mówiąc, swojego instagrama traktuję odrobinę jak dzieło sztuki (póki co bardzo marne, ale jednak :P) dzięki czemu wyżywam się twórczo próbując go dobrze zorganizować.

    Do większości rzeczy, które opisałaś, zupełnie nie mam cierpliwości, ale bardzo podziwiam ludzi, którzy tworzą w ten sposób :)

    HEDONISTICAT

    OdpowiedzUsuń
  9. Moim sposobem na twórcze wyżycie się jest pisanie. Próbowałam tworzyć bullet journala, ale nie sprawdził się u mnie. Gdy byłam młodsza często rysowałam.

    czytelnicze-recenzje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Dla mnie najleszym sposobem na twórcze wyżycie są pudełeczka DIY, szczególnie pudełeczka na kosmetyki :)
    maksimilion.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Decoupage jest świetny ;).
    http://modoemi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. O takie planery mogłabym zrobić sobie w przypływie nadmiaru czasu :) A generalnie to jak mnie najdzie ten stan, że muszę coś zrobić to sprzątam szafę :D

    OdpowiedzUsuń