23 grudnia 2016

Jak dobrze przeżyć święta?


Właśnie wkraczamy w okres, na który czekamy cały rok. Czas miłości, przebaczenia, bliskości. Często jednak, można powiedzieć, że marnujemy ten moment lub niewłaściwie go wykorzystujemy. Z tego powodu przygotowałam kilka sugestii i porad, które mogą sprawić, że tegoroczne święta będą przyjemne i dobrze wykorzystane, jak nigdy wcześniej.


 Uśmiechaj się

Tak po prostu i do wszystkich. Uśmiech jest bardzo ważny na co dzień, a w tak wyjątkowym czasie wręcz obowiązkowy, dlatego uśmiechaj się i ślij wszystkim dobro.

 Bądź offline

Zrezygnuj w tym czasie z nieustannego sprawdzania smartfona, komentowania i lajkowania zdjęć. Bądź z bliskimi dla bliskich. Ponadto siedzenie z telefonem wśród gości jest niekulturalne i nie na miejscu.


  Skup się na tym, co naprawdę ważne

Przestań latać z kolejnymi tacami jedzenia, a zamiast tego usiądź z rodziną i spędź z nimi trochę czasu. Większa ilość jedzenia nie sprawi, że ten czas będzie lepszy, a już Twoja obecność wśród najbliższych - tak.

Wybierz się na spacer z rodziną

Jeśli pogoda na to pozwala, to pójdź na spacer z najbliższymi. Nie spędzaj całych świąt za stołem. Trochę ruchu dobrze wszystkim zrobi i na pewno poprawi samopoczucie. Przy okazji możecie pooglądać świąteczne dekoracje w okolicy.

Odpocznij

W końcu i naprawdę. Wiadomo, ile kosztowały Cię świąteczne przygotowania, dlatego teraz jest ten czas, aby spokojnie usiąść i nacieszyć się świąteczną atmosferą.


Melisa lub koper włoski na noc

Dobrze wiesz jakie pyszne są babcine przysmaki, a także jak ciężkie są one, jeśli po biesiadowaniu kładziesz się spać. Melisa lub koper włoski rozwiąże ten problem i zapewni spokojny sen Tobie i Twojemu żołądkowi.

Pamiątkuj wspomnienia

Święta to piękny czas, więc warto do niego wracać. Pomóc w tym może otrzymany prezent lub wspólne zdjęcia, które po latach będą miłą pamiątką rodzinną.

Święta Bożego narodzenia to czas miłości, dlatego pozwól jej rozszerzać się na wszystkich, niech przyozdobi ona te niesamowite wydarzenia betlejemskie i będzie odczuwalna w sercach wszystkich wokół Ciebie!


A co dodalibyście do tej listy od siebie?

5 komentarzy:

  1. Chyba napisałeś wszystko, co najważniejsze. Jak dla mnie - święta będą udane, gdy ludzie będą ze sobą rozmawiali, a nie przeglądali Fb, dalej jakoś się potoczy. Wesołych Świąt! :)

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  2. O tak! Wezmę to sobie do serca i niedługo już będę offline, bo w końcu święta to czas dla nas a nie dla mediów i sprzętów. Od tego trzeba odpocząć :) Wesołych świąt! Pozdrawiam cieplutko ;)
    Tak Po Prostu BLOG [klik]
    U mnie na blogu trwa rozdanie, zapraszam do udziału! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiesz co... Nigdy nie wpadłam na to, żeby robić zdjęcia podczas świąt. Ale ja byłam głupia! W tym roku na pewno to zmienię, rodzina będzie miała mnie dosyć, haha. I chyba wyłączę telefon na te kilka dni. :)

    Wesołych Świąt!
    http://kozlovskaiza.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdecydowanie jest to czas żeby odłączyć się od telefonów! Lepiej spędzić ten czas z rodziną. Wiadomo, że chce się, np. zabłysnąć przepysznymi potrawami, ale czy nie lepiej po prostu siąść przy stole z kilkoma wigilijnymi potrawami przy stole, aby móc spokojnie porozmawiać i razem cieszyć się wspólnie spędzonym czasem?
    Pozdrawiam
    Kaktusowy Sad

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie w domu zawsze mama biega gdzieś z aparatem i robi zdjęcia wszystkim i wszystkiemu :) Śmiejemy się, że minęła się z powołaniem i że powinna zostać fotografem ;)
    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń