16 grudnia 2016

10 filmów pod ciepły koc


Tym postem Ameryki to ja nie odkryję, lecz chciałam stworzyć swoją listę 10 filmów, które można sobie spokojnie obejrzeć pod kocykiem z dużym kubkiem herbaty lub czekolady. Nie są to produkcje, którym należy się 11/10 za swą innowacyjność, efekty specjalne czy niebanalną fabułę (no może wyłączając film "Ona"). Jest to jednak lista dziesięciu produkcji z przestrzeni kilkudziesięciu lat kina, które lekko się ogląda, choć niejednokrotnie po obejrzeniu nie są nam obojętne i w pewien sposób zmieniają dotychczasowe spojrzenie na codzienność. No to zaczynamy!








Jestem ciekawa tego, co Wy byście dodali do tej listy, a także tego, co sądzicie o wymienionych propozycjach :)

14 komentarzy:

  1. Oglądałam większość tych filmów. Chyba dzisiaj sobie coś obejrzę. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niektóre z tych filmów oglądałam i są świetne <3!
    Osobiście jestem zakochana w "Zanim się pojawiłeś". Może nie jest to zbyt ambitne kino ale mam do niego sentyment ;D.
    zaryzykuj i kliknij

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam oglądać filmy i aż wstyd się przyznać, ale nie widziałam żadnego z nich...! :D Lecą na moją listę "chcę zobaczyć" :) Najbardziej zainteresował mnie film "Ona", zapowiada się ciekawie :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Ooo z pewnością przyda mi się te zestawienie na niektóre z zimowych wieczorów :) !
    www.xavilove.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Większość z nich widziałam, ale najbardziej lubię Jedz, módl się, kochaj. Zawsze gdy to oglądam (a oglądałam to już chyba z dziesięć razy), wnosi film ten coś w moje życie, nastawienie? Nie wiem jak to określić, ale z pewnością za każdym razem skłania mnie do przemyśleń :)

    Pozdrawiam ;)
    Tak Po Prostu BLOG [klik]
    Dziękuję za odwiedziny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dwie ostatnie pozycje kocham! Choć nie jestem fanką takich filmów.
    http://wieczniepoczatkujaca.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. dzieki, ze mi przypomnialas, ze musze obejrzec ten film sniadanie u tiffany'ego :D od dawna juz gosci na mojej liscie, ale jakos nigdy czasu nie mialam ;)


    co powiesz na wspolna obserwacje? ja juz i to z ogromną chęcią!
    http://justemsi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Na pewno obejrzę te filmy, których jeszcze nie oglądałam :)
    Ciekawy blog
    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Tylko pierwsze dwa oglądałam :) jeżeli kolejne są równie dobre to wszystkie muszę obejrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Czekoladę oglądałam wieki temu ale film zapadł mi bardzo w pamięć i lubię go ( tak jak czekoladę). No a wiek Adeline oglądałam i uważam, że fabuła do przeciętnych nie należy:) Reszty nie obejrzałam, ale pewnie się skuszę.

    www.agentgirlblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowy1/29/2017

    Wszystkie filmy obejrzałam, kocham każdy z nich! Polecam "W Kopenhadze" :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super filmy! Dzisiaj biorę się za 'Pamiętnik', mimo że oglądałam 100 razy i tak uwielbiam przeżywać tę historię od nowa:) pozdrawiam:)) http://adziulla.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Z tych filmów, oglądałam tylko Pamiętnik, ale to jeden z moich ulubionych :)

    OdpowiedzUsuń