27 listopada 2016

Najlepsze pomysły na prezenty


Lista 30 propozycji na świąteczne prezenty. Każdy z nich posiada odnośnik do internetowego sklepu, dzięki czemu tym razem organizacja świątecznych podarunków będzie szybka i bezstresowa. Post zawiera zestawienia prezentów w kilku kategoriach tematycznych, więc łatwo możesz dopasować ją do preferencji Twoich bliskich. Są to przykładowe prezenty skierowane głównie w stronę pań, ale myślę, że kilka propozycji powinno i panom przypaść do gustu. Miłego przeglądania!

1. Bransoletka ze śnieżynką

2. Naszyjnik z jeleniem

3. Naszyjnik z listkami

4. Bransoletka złota

5. Bransoletka "love"
1. Dzbanuszek na mleko

2. Granitowa filiżanka 

3. Papierowy kubek z porcelany

4. Kubek w sweterku

5. Podkładka



1. Zestaw do scrapbookingu

2. Zstaw do projectlife

3. Pastele suche, 12 kolorów

4. Karty journalingowe

5. Tablica do wycinania ramek 


1. Rok pozytywnej zmiany

2. Dziennik Harry Potter

3. Paperdot planner 2017

4. Organizer Design Your Life

5. Happy planner 2017



1. Sweterek z reniferem

2. Szlafrok

3. Kapcie - króliczki

4. Mięciutki koc z mikrofibry


9 komentarzy:

  1. Super pomysły! Ja często mam problem z wybraniem czegoś dla swojej rodziny. Dzięki Twojemu postowi mam już kilka rzeczy, które mogę im podarować! :) Bardzo podoba mi się to, że umieściłaś linki do produktów, dzięki temu nie będę musiała przekopywać całego internetu <3
    http://ciszamysli.blogspot.nl/

    OdpowiedzUsuń
  2. Kalendarz , słodkie ciuszki i biżuterię z chęcią bym przyjęła, tego nigdy nie jest za wiele :D
    Jednak na mojej liście są trochę inne prezenty :)
    POZDRAWIAM, MALWA
    PS. Powodzenia w blogowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne pomysły - biżuteria, sweterkowy kubek czy planner to genialne rzeczy. Ja mam przyziemne marzenie o prezencie - chcę bordową torebkę :D
    nataliapfotografia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe pomysły na prezenty. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oczywiście najbardziej podobają mi się papiernicze rzeczy, ale biżuterią też bym nie pogardziła.
    http://wieczniepoczatkujaca.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. te kapcie króliczki są słodkie
    wpadnij do mnie :*
    http://martienna.blogspot.com/2016/11/my-hair-secrets-part-2.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Super pomysły, mi to się marzy taki porządny kalendarz-planner! :)

    https://wartowiedziecwiecej.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawe pomysły!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Od jakiegoś czasu chodzi mi po głowie ten planner z Paperdot, ale ze względu na wagę do torebki go nie włożę :D
    Zestawienie bardzo różnorodne i inspirujące. Z każdego z zestawień można coś wybrać dla całej żeńskiej strony rodziny bez względu na wiek.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń